#1 2013-02-03 11:55:42

Jezierr

Administrator

Zarejestrowany: 2013-01-21
Posty: 66
Punktów :   

Regulamin Booking-Game

Regulaminu forum musi przestrzegać każdy bez wyjątku czy jest to administrator forum, czy też zwykły użytkownik.



Informacje Ogólne
1.Nazwa forum: Booking-Game
2.Skrót nazwy: B-G
3.Strona forum: www.booking-game.pun.pl
4.Założyciel: Jezierr
5.Administracja forum: Jezierr/Cinek

Informacje Podstawowe
1.Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów zawartych na forum Booking-Game do własnych celów. Kopiowanie i publikowanie ich, będzie surowo karane, a także ścigane.
(Zgodnie z ustawą z 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (D.U.1994/24/83) za naruszenie praw własności poprzez kopiowanie, powielanie i rozpowszechnianie przedstawionych treści bez zgody właściciela grozi grzywną oraz karą pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 5 (art. 115.1) )
2.Użytkownik, który zarejestrował się ma obowiązek stworzyć "Kartę Federacji", w innym przypadku po po 2 tygodniach, użytkownik zostanie usunięty.
3.Jeżeli grający użytkownik ma zamiar odejść informuje administrację forum, w specjalnym dziale "Odejścia/Przerwy", aby później nie było żadnych nieporozumień.
4.Nick'i na forum
4.1.Zabronione jest używanie nick'ów, które zawierają słownictwo powszechnie uznawane za wulgarne, obrażają osoby trzecie, bądź też naruszają wszelkie normy etyczne i religijne.
4.2.Nick'i naruszające regulamin, będą momentalnie zmieniane przez administracje forum.
4.3.Administracja w wyjątkowych sytuacjach, ma prawo od razu usunąć użytkownika z nick'iem naruszającym regulamin forum.
5.Zabronione jest nadużywanie władzy przez moderatorów/administratorów.
6.Za każde naruszenie regulaminu forum, administracja ma prawo do wystawienia ostrzeżenia.
7.Zabrania się reklamowania stron, który nie znajdują się (w tzw. Współpracy), jeżeli pojawi się reklama na Chatbox'ie; PW, Wątkach itd. użytkownik, który reklamuje forum zostanie zbanowany.

Gale
1.Na napisanie gali użytkownik ma 7 dni, aby być na bieżąco w cotygodniowych galach.
2.Jeżeli użytkownik nie napisze gali, nie uprzedzając przy tym administrację zostanie ukarany ostrzeżeniem.
3.Na gali nie może pojawić się zawodnik itd. który nie znajduje się w rosterze chyba, że prezes federacji uzgodni to z prezesem ów zawodnika. Będzie on mógł występować maksymalnie w 2 galach na miesiąc.
4.Możemy także nawiązać feud z inną federacją, gdzie na obu galach będzie można wykorzystywać zawodników jak pierwszej federacji tak i drugiej, jednakże gale te muszą być ciągnięte fabularnie.
4.1.W przypadku gdy gala nie będzie szła fabularnie, obaj prezesi otrzymują ostrzeżenie.


http://i48.tinypic.com/wqykp4.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wytypuj.pun.pl www.inzynieria-chemiczna2008.pun.pl www.darknaruto.pun.pl www.wwe-fans.pun.pl www.sieczkacity.pun.pl